Base Bartebyen - Strupsans små og store eventyr!

Friday, January 19, 2007

Brød, jord og teskjei!

Wow, denne uka gikk fort! Har vært action med ene kvelden etter den andre på opplæring i min nye jobb på sju-øilløv i Munkegaten i Byen som ALDRI sover. Og hvis 2.klasse på KMF hadde deltatt i NM i lese-masse-i-starten-av-semesteret-og-fortsette-med-det, så hadde vi VUNNET!! Arkeologi og historie glir inn (og blir) i hodene våre etter seriøse tak på diverse lesesaler og kloke ord og strukturerte forelesninger fra Brynja Bjørk, vår islandske ark. lærer.
Vi har humor. Vi ler så vi får krampe i magan mellom slagene. Sær, intern og herlig historiehumor er digg. Vi baker arkeologisk brød og Dagmar tar drosje fra stasjonen på Værdal`n til Betty Blue. Vi ler igjen. Vi leser. YES! :) Sånn vil jeg ha det. I leiligheten er det flotte tilstander. Vi ler. Vi fniser. Vi spiser SUNT. Vi pynter. Vi har fæst. Singstarfesten forrige helg ble kanonbra. Gooo stæmning med OL-floka på gulvet og svenska hits. Denne helga blir roligere. Dugnad på søndag. Liker vi flatpakker? JA! Ikke noe som er mer sosialt :) Snille snille klassen min!!
Sliten. Træning. Stekk på jobb. Sukk. Livet er for kjipt..Neeeida, bare tuilla - Har d dritbra! Herlig å være i gode jordnære Trondheim med massevis av gode venner rundt seg.

Ingrid har fått ny blogg, og ettersom jeg ikke har lært meg å lage linker reklamerer jeg for den her: Den heter www.ingridable.blogspot.com og har fin layout. Ingen prikker ute å går der nei. Æ like dæ, Ing!

Hade!

4 Comments:

Blogger Ingrid said...

Æ like dæ Therese!

10:09 AM  
Blogger Therese said...

Søta :) Eiller soeta om du vil!

4:38 PM  
Blogger Ingrid said...

Det vil æ.

7:49 AM  
Blogger Therese said...

Ae aa!

2:02 AM  

Post a Comment

<< Home