Base Bartebyen - Strupsans små og store eventyr!

Sunday, March 04, 2007

Sunday, Sunday niiight..Sunday, shine for me..

Da sitter jenta klar for ei ny nattevakt på 7-eleven med bollesteiking, gullvvasking og merkelige alkiser og fjortiser i skjønn forening. Merkelig nok - jeg liker jobben min. I hele natt kan jeg le og smile for meg selv (og til andre) når jeg tenker på den kjempeknæsj`e bursdagsfeiringa i helga. Tusen takk folkens, d vart jo kjæmpearti! CK fikk sæ ei overraskels, "supriiiiise" :) Har alltid drømt om å gjort d. Litt sånn Hollywood feeling i gruinn! Vista e bra, og Storås rock`e fot'n! Æ e gla i TRondheims uteliv. Nachspiel i Nummer 17. Rølpenach. Fliring. Nei, nå gjorde jeg det IGJEN - skifter om fra bokmålaktig til Trøndersk sånn midtveis i skriveriet. Don`t blame me, æ e jo trønder! I mårrå kjæm mamma å pappa en tur. Biff m Ola etterpå. Coolt :) Kanskje kjæm Stine en tur å. Åsså kjæm sambo`n heim fra vinterferie. Savn! God dag m andre ord. men først altså - jobbings - sovings. Snasiwara!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home